Thursday, February 14, 2008

here's my fist, where's the fight?

på väg hem från affären förföljdes jag ett stycke av två unga gossar som härmade min gång under tyst hemligt fnitter. det störde mig men det går absolut inte att vinna mot den typen av persontrakasserier. man kan inte säga åt dem, för det är ju skitkul när folk uppmärksammar ens beteende och blir arga. man kan inte le och säga are we having fun yet? för den kraftpostitionen har man inte som ensam utsatt. man kan ignorera, vilket var vad jag gjorde, men det känns mest fegt och som att man förlorat sin självkänsla. jag blir så förbannad när trettonåringa killar är elak mot mig. då blir jag själv tretton och den fulaste flickan i världen, fast jag i själva verket är en toppsnäcka som dom inte förtjänar att andas samma luft som ens. ungjävlar.

ett fjärde alternativ är ju iofs att typ sparka ner dom. ska nog göra det nästa gång.

No comments: