Sunday, March 2, 2008

i´m gonna light myself on fire, and walk out on the wire once again

viktmobbing, könsskämt och skandalull. tolvåriga M och hennes web cam; det var inte nåt särskilt med det, det var bara sex. det är vasaloppssöndag och det tar lång tid att läsa morgontidningarna. frukostbullar i svalget, vindruvorna smakar surt. jag tvättar lakan, underkläder, överkläder, träningskläder, vitt och mörkt, sextio grader, fyrtio grader. jag har drömt en del bisarra och icke rumsrena drömmar på sistone och igår åt jag pitabröd, tzatziki, kycklingslamsor. trots att vi kan misstänka att djuren lider. jag köpte en vegetarisk kokbok på bokrean; den jag gav min mamma i födelsedagspresent förra året. jag tror inte hon använt den en enda gång. jag köpte siri huvstedt också, kära siri. jag önskar att jag var på väg till new york.

in other news: på måndag klockan 10 ska jag träffa anna.
ett fyra månader gammalt telefonsamtal har äntligen gett resultat. jag undrar om de får googla sina patienter?

No comments: