Monday, March 17, 2008

och jag är ett springande barn

idag blev något jobbigt hos a. jag råkade prata allvarligt om något jag inte direkt pratat om förut, annat än i skämtsamma ordalag mellan vänner. jag har inte funderat över om och varför den här grejen får mig att må dåligt, bara tänkt på det ur någon annans synvinkel. (jag gör det väldigt ofta har jag märkt; tänker ur någon annans synvinkel. men hur mår du då? hur känner du då? andra får inte bli besvikna, det är mitt fel, mitt ansvar att de är glada) (snacka om att tänka för mycket om sig själv... men det är också något jag sysslar med rätt ofta) (en skitdålig kombination, ifall någon undrar). anyway. hur som helst. vad som helst. det snöar idag, vilket är fanskap och helvete och könsord, men jag känner inte någon riktigt energi i förbannelserna. det känns som det kvittar.

No comments: